Косметичний бренд Mi-rê народився в прагненні до досконалості. Він пропонує жінкам спростити щоденні ритуали краси. В Mi-ré розробили продукти, що заощаджують час на макіяж. Тому що це не тільки макіяж або догляд за шкірою, а це два в одному. Концепція бренду "Cure Make-Up" - догляд за шкірою і макіяж одночасно. Mi-ré, «світле майбутнє» по-корейськи, був створений у 2015 році двома жінками, які працюють в косметичній індустрії. Елізабет Тремоза, парижанка, зустріла Кім Місєонг з Південної Кореї і знайшла в ній духовну сестру. Вони вирішили об'єднати зусилля, прагнення і знання, щоб створювати гібридні ефективні косметичні засоби. Бренд обирає натуральні активні інгредієнти, традиційні для Південної Кореї: екстракт квітки лотоса, який тисячоліттями використовувався через свої цілющі та освітлювальні властивості; вулканічну воду, насичену киснем, що сприяє проникненню активних інгредієнтів і підтримує оптимальне зволоження на поверхні шкіри. Продукти неймовірно делікатних текстур для ідеального покриття і природного невагомого макіяжу. А продумана ергономічна упаковка забезпечує простоту використання засобів.
Провівши переговори з кількома десятками своїх постачальників, я отримав величезну підтримку своєму рішенню. І не тільки підтримку, а й пропозицію: один із партнерів запропонував мені частину власного складу. Наш асортимент формує дуже крута підбірка брендів. Отож, ми прагнемо, щоб вона так само легко була доступною для вас, як це було і в Україні.