Багаторічний досвід роботи з великими парфюмерно-косметичними компаніями в якості експерта з маркетингу привів Софі Брюно (Sophie Bruneau) до створення власного бренду Affinessence. Її метою було випустити високоякісні аромати, відповідні її уявленням про нишевой парфумерії як про мистецтво, а не про комерцію. Вона відчувала, що може зробити щось особливе і абсолютно нове. Унікальність бренду в тому, що його аромати ґрунтуються на базових нотах, і їх звучання не змінюється з плином часу. Вони звучать на шкірі однаково і після п'яти хвилин після нанесення, і через годину, і через три. При такому лінійному звучанні Софі за допомогою високоякісних цінних інгредієнтів домоглася багатогранності і неймовірною стійкості своїх ароматів, створивши, по суті, абсолютно новий парфумерний жанр. Ще одна особливість Affinessence - шлейф, який можна почути на відстані п'яти метрів і який залишається в кімнаті, коли ви з неї вже вийшли. Софі не обмежувала парфумерів ні фінансово, ні у виборі інгредієнтів. Багато уваги приділила і упаковці: кашеміровим чохлам для флаконів, дизайну в стилі арт-деко і розкішним дерев'яним лакованим скринькам.
Провівши переговори з кількома десятками своїх постачальників, я отримав величезну підтримку своєму рішенню. І не тільки підтримку, а й пропозицію: один із партнерів запропонував мені частину власного складу. Наш асортимент формує дуже крута підбірка брендів. Отож, ми прагнемо, щоб вона так само легко була доступною для вас, як це було і в Україні.