Chado - перший швейцарський бренд, який повністю знищує грань між декоративною косметикою і доглядом за шкірою обличчя. Дивовижні багатофункціональні продукти легко і швидко задовольняють будь-яку потребу шкіри. Бренд був створений в Женеві, рідному місті засновниці, Сільвії Россель. Партнеркою Сільвії стала її колега по роботі в сфері елітної косметики - Летиція Гоффард. Разом вони розробили унікальну концепцію бренду, натхнення для якої черпали в прекрасній і неповторній природі Швейцарії. Сільвія і Летиція відобразили в продукції бренда самобутній дух Женеви, столиці гармонії, рівноваги, спокою, а ще - столиці індустрії розкоші і передових біотехнологій. Розкішний і водночас дуже сучасний стиль марки і дизайн упаковки створений всесвітньо відомим культовим французьким художником Айзеком Зено. Акцент зроблено на продукти для оформлення брів і скульптування, оскільки це є найголовнішим для створення гармонійного образу, на думку бренда. Головний діючий компонент косметики Chado - PhytoCellTec ™ Malus Domestica отриманий біотехнологічним способом, який дозволяє отримати стовбурові клітини яблука з ефективної концентрацією і функціональною активністю. Завдяки цієї технології збільшується тривалість життя стовбурових клітин епідермісу, прискорюється регенерація епідермальних тканин і посилюється антивікова дія засобів.
Провівши переговори з кількома десятками своїх постачальників, я отримав величезну підтримку своєму рішенню. І не тільки підтримку, а й пропозицію: один із партнерів запропонував мені частину власного складу. Наш асортимент формує дуже крута підбірка брендів. Отож, ми прагнемо, щоб вона так само легко була доступною для вас, як це було і в Україні.